آرشیو آخرین مطالب وبسایت
اگرچه روشهای رایج دیگری نیز در حوزه بازاریابی محتوا وجود دارند، اما قیف بازاریابی محتوا یکی از محبوبترینهای آنهاست. استفاده از قیف بازاریابی محتوا میتواند استراتژی شما را به...
هرقدر هم که بگوییم مهم کیفیت و ذات یک محصول یا خدمت است نمیتوان از اثرگذاری جذابیت بصری بهآاسانی گذشت. آنچه که در وهله اول مشتریان را جذب میکند...
در اینجا میخواهیم نکاتی ناب و ساده را برای کسانی بگوییم که در آغاز راه تولید محتوا هستند و مسیر درازی برای کسب مهارت در این زمینه پیش رو...
اهمیت موضوع تدوین استراژی تولید محتوا بر کسی پوشیده نیست، چرا که با یک استراتژی خوب است که میتوان تولید محتوایی اثرگذار در جهت یک بازاریابی محتوایی موفقیتآمیز داشت....
یکی از عناصری که کارآمدی صفحات کاری شما در شبکههای اجتماعی را بیان میکند میزان مخاطبان واقعی آن است. آیا در تلاش هستید تا با مخاطبان خود در شبکههای...
بدون شک هر کسبوکاری به دنبال افزایش مشتریان است. زمانی که بازاریابی محتوایی را برمیگزینید باید مخاطبان سایت خود را افزایش دهید تا بتوانید بر مشتریان محصول یا خدمت...
مدل اسمارت (SMART) یکی از مدلهای هدف گذاری است که میتواند به شما در تولید محتوای تخصصی کمک بسیار بکند. هدف ما از ارائه این موضوع در وبسایت افتانت،...
شیث گودین در سال ۲۰۰۸ حرفی زد که گذشت زمان مهر تایید بر آن زد: «بازاریابی محتوا، تنها بازاریابی است که در عصر ما به جا خواهد ماند». شاید...
این روزها کاتالوگها و بروشورهای چاپی کمکم جای خود را با روشهای تازهتر و ابزار نوین عوض میکنند. دیجیتال مارکتینگ با ترفندهای جدیدش آمده است تا کسبوکارها به افزایش...
امروزه همه به این باور رسیدهاند که بخش روابطعمومی میتواند زیربنای هر کسبوکار موفقی باشد. در دنیای تجارت امروز روابط عمومی (Public relation) به اختصار PR به عنوان هنر هشتم...
اگرچه بازاریابی محتوا به مدیریت رسانههای اجتماعی همپوشانیهایی با هم دارند و در رسانههای اجتماعی هم از محتوا برای انتشار مطالب خود استفاده میکنیم اما در حقیقت آنها...
امروزه تولید محتوای موفق بدون داشتن دانش سئو کاری است نشدنی، چراکه اهالی تولید محتوا میکوشند با جدیدترین ترفندهای این ابزار آشنا شوند و آنها را به کار بگیرند....