بدون شک هر کسب‌وکاری به دنبال افزایش مشتریان است. زمانی که بازاریابی محتوایی را برمی‌گزینید باید مخاطبان سایت خود را افزایش دهید تا بتوانید بر مشتریان محصول یا خدمت خود بیفزایید

افتانت با توجه به سابقه‌ خود در این صنعت به‌راحتی می تواند پاسخ این سوال را به شما بدهد. در ادامه ما به چند نکته اشاره خواهیم کرد که با استفاده از آنها می‌توانید به‌راحتی موجب افزایش ترافیک وب‌سایت خود شوید. با ما همراه باشید.

1- محتوا، پلی است بر شکاف ارتباطی

بازاریابی نوین (چه درون‌گرا و چه برون‌گرا) تماماً مربوط به شناسایی و رسیدگی به مشکلات مشتریان و مشتریان بالقوه است. آنها درگیر شما نخواهند شد؛ مگر آنکه به آنچه برای‌شان فراهم می‌کنید، علاقه داشته‌باشند. تولید محتوا خواه در قالب رسانه اجتماعی باشد یا ایمیل و یا ویدئو، عامل مهمی است که بر شکاف میان آنچه که مشتریان بالقوه شما به آن علاقه‌مند هستند و آنچه که شما به عنوان یک برند ارائه می‌کنید، پل می‌زند. شما می توانید با تولید محتوای تخصصی برند خود را برای مخاطبان خود معرفی کنید که این موضوع نه فقط مخاطبان شما را افزایش می‌دهد بلکه با به‌کارگیری درست می‌تواند وب‌سایت شما را برای موتورهای جست‌وجو به یک مرجع عالی برای صنعت‌تان تبدیل کند!

 

2- تولید محتوا باعث تاثیرگذاری برند و ایجاد اعتماد می‌شود!

آنچه که شما از طریق تولید محتوا به مخاطب منتقل می‌کنید، کمک می‌کند تا از برندتان تاثیر بپذیرد. تولید محتواهای بیشتر و بیشتری که برای مخاطبان هدف‌تان، درگیرکننده، آموزنده و ارزشمند باشند، سبب می‌شود آنها به شما اعتماد کنند. علاوه‌بر این، چنین محتوایی موجب خواهدشد تا برند شما در زمینه خودش به عنوان یک متخصص مطرح شود، اما چطور باید این کار را انجام دهید؟

 

3-تولید محتوای با کیفیت مخاطبان شما تبدیل به مشتری می‌کند!

سعی کنید هدف‌تان در تولید محتوا مشخص باشد و فقط به آگاهی مخاطبان در صنعت خود فکر کنید. البته برای اینکه دیده شوید نباید اصول به‌کارگیری سئو و سفارش محتوای سئو شده را نادیده بگیرید! در ادامه به این موضوع پرداخته ایم.

 

4- با تولید محتوا در موتورهای جست‌وجو رتبه‌های بهتری خواهید داشت!

طبق آخرین تحقیقات، ۹۳ درصد از مخاطبان در موتورهای جست‌وجو به دنبال رفع نیازهای خود هستند. پس برای داشتن مخاطب بیشتر باید خود از لحاظ اصول سئو به‌روز نگه دارید. برای مثال در تولید محتوای سئو شده، استفاده درست از کلمات کلیدی صنعت شما می‌تواند بر نتایج جست‌وجو اثر بگذارد و معنادار بودن یا تناسب کلیدواژه در نزد فرد جست‌وجوگر نیز بسیار موثر است. اگر بتوانید خود را با تولید محتوا از نظر سئو قوی کنید به‌راحتی در صفحات اول گوگل جایگاه خواهید داشت.

موتورهای جست‌وجو با توجه به تقاضا برای دریافت تجربه کاربری بهتر، به طور پیوسته الگوریتم‌های خود را به‌روزرسانی می‌کنند تا صفحاتی را به نمایش بگذارند که هم تجربه کاربری مثبتی به همراه داشته باشد و هم محتوای مرتبط به ارمغان بیاورد. این بدان معناست که هرچه محتوای متنوع‌تری براساس سلایق مخاطبان‌تان ارائه کنید، زمان بیشتری برای خواندن محتوای شما صرف خواهد شد. این امر، حاوی این پیام به موتورهای جست‌وجو خواهد بود که محتوای شما با کلیدواژگان مورد جست‌وجو، کاملا سازگاری دارد.

جهت ثبت سفارش محتوا و اطلاع از تعرفه تولید محتوا کافی است با متخصصان ما در افتانت صحبت کنید.